NAUJIENOS
Atgal

Miestas:
Tylą atrask Kaišadoryse

„Tarptautinėje turizmo parodoje pristatėme savo krašto gamtos grožį ir mūsų tema „Atrask tylą“. Taip pat pristatėme vienintelį Lietuvoje bevariklį keltą per Nerį. Su juo žmones ir transportą per Nerį kelia jau trečia keltininkų karta. Kaišiadorių ...

Mažoji Lietuva

„Esame mažosios Lietuvos dalis ir kartu su Jurbarko rajono Smalininkų kultūros centru rodome tuo, kuo turtingas mūsų kraštas. Tai ir Vilkyškiai, ir Rambyno kalnas, ir Žąsų turgus, ir pasiplaukiojimai Nemunu, Karalienės Luizos tiltas, Martyno Jankaus muziejus, ...

Motobolas, Apuolė ir Mosėdis

„Parodoje „Admentur 2019“ pristatome paveldinę sporto šaką – motobolą. Atsivežėme ir aprangą, ir motociklą. Taip pat pristatėme Mosėdžio akmenų muziejų. Juolab, kad Mosėdis šiais metais yra mažoji Lietuvos  kultūros sostinė. ...

Atidaryta ledo arena

Lapkričio 2 d. duris vėl atvėrė ir lankytojų laukia ledo arena (A. Jakšto g. 1). Ledo mėgėjai laukiami pirmadieniais-ketvirtadieniais nuo 12 iki 16 val. ir nuo 17 iki 19 val., penktadieniais nuo 10 iki 20.30 val., šeštadieniais nuo 10 iki 19 val., sekmadieniais  ...

Linų muziejus

Muziejus įkurtas vėjo malūne, statytame 1880 m. Malūnas 4 aukštų, kepurinis, su pasukama prieš vėją sukame kepure. Veikia edukacinės programos (galima pamėginti  nubraukti linų galvutes, minti, brukti ir šukuoti pluoštą, austi). Stultiškių ...

Pojūčių takas

Šalia Krekenavos regioninio parko lankytojų centro (Dobrovolės k. 2 , Krekenavos sen.) įrengtas 500 metrų ilgio Pojūčių takas su 12 atokvėpio stotelių. Eidami šiuo taku, patirsite malonių įspūdžių. Tako stotelėse Jūsų laukia įvairūs pojūčiai. Kiekvienoje ...

Naudvario dvaras

Dvaro sodybos pastatai statyti XIX a. vid., išdėstyti pagal klasicizmo ir romantizmo stilių reikalavimus, priderinti prie reljefo. Nuo 1787 m. dvaras priklausė Kerbedžių giminei. 1810 m. Naudvaryje gimė būsimasis tiltų statytojas Stanislovas Kerbedis (1810–1899). ...

Bistrampolio dvaras

Vienas iš reikšmingiausių XV amžiaus pabaigoje dvarų Šiaurės Lietuvoje. Bistrampolio dvaras nuo XVII amžiaus pabaigoje apie tris šimtmečius priklausė bajorų Bistramų giminei. Jų giminaitis buvo Nobelio premijos laureatas lenkų rašytojas ...